NAM WideRadiusCurves FaceLift MOD |
NAMで追加される広角カーブパズルピース&FARパズルピースを舗装するMODです。
舗装時のテクスチャは導入している歩道テクスチャMODに依存し、隣接している地区やLOTの階層により階層ごとのテクスチャが適用されます。
RCI地区&LOTに隣接している箇所とその周辺を全面舗装するタイプと、道路に沿って歩道が出現するタイプのどちらかを選択して使用します。
It is MOD which paves a 「Wide Radius Curves」 and 「Fractionally Angled Networks」.
It can choose from All pavement and a sidewalk version.
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<更新履歴>
2013/04/24
・NAM31対応(一方通行と大通りの追加パーツの対応)
・街路の歩道タイプに不具合を修正
・道路の歩道タイプに不具合を修正
2010/06/05
・街路の歩道タイプを追加
・歩道と全面舗装のマージタイプを追加
・TextureをPropファイルから分離し、Texturesフォルダに格納
・全面舗装タイプのファイル内容の不一致修正。
2010/05/27
・公開
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NAMの後に読み込まれる位置にフォルダを格納してください。
Please store a folder in the position read after NAM.
使用したい舗装タイプのフォルダまたはファイルを残し、使用しない舗装タイプのフォルダまたはファイルは削除してください。
なお、大通りのパズルピースは全面舗装のみとなります。
舗装タイプの詳細は以下となります。
Please leave pavement type a folder or a file to use, and pavement type the folder or file which does not use it should delete it.
In addition, the pavement pattern of the Aveune serves as only complete pavement.
Pavement type details become the following.
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zWide Curve Overall Pavement |
地区やLOTが隣接した箇所を全面舗装します。
Adjacent regions are paved completely.
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低密度 low density |
中密度 medium density |
高密度 high density |
その他LOT Plopped Lot |
トリガーとなる箇所に地区やLOTを隣接させると、道路に沿って歩道が出現します。
If an area and LOT are made to adjoin the part used as a trigger, a sidewalk will appear along a road.
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低密度 low density |
中密度 medium density |
高密度 high density |
その他LOT Plopped Lot |
低密度地区とその他のLOT:歩道タイプ
中密度または高密度地区:全面舗装タイプ
low density and Plopped lot:Side Walk type
medium and high density:Overall Pavement type
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低密度 low density |
中密度 medium density |
高密度 high density |
その他LOT Plopped Lot |
低密度地区:歩道タイプ
中&高密度地区とその他のLOT:全面舗装タイプ
low density:Side Walk type
medium and high density and Plopped lot:Overall Pavement type
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低密度 low density |
中密度 medium density |
高密度 high density |
その他LOT Plopped Lot |
農地と埋立地は共通でダートになります。
farmland and landfill are common, and they become dirt.
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パズルピース毎のスクリーンショット puzzle piece screen shot |
スクリーンショット中白枠で囲まれた箇所が、歩道タイプの歩道出現のトリガーとなっています。
The part surrounded by the white frame in a screen shot serves as a trigger of the sidewalk type sidewalk appearance.
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Road-S-Curve.dat or OWR-S-Curve.dat |
Road-45-Curve.dat or OWR-45-Curve.dat |
Road-90-Curve small.dat or OWR-90-Curve small.dat |
Road-90-Curve.dat or OWR-90-Curve.dat |
Fractional Angle Road-Straight start piece.dat or OWR FAR Straight start piece.dat |
Fractional Angle Road-67.5 Curve.dat or OWR FAR 67.5 Curve.dat |
Fractional Angle Road-Straight repeat piece.dat or OWR FAR Straight repeat piece.dat |
Fractional Angle Road-Straight over rail.dat |
45 to FAR Transition.dat or OWR 45 to FAR Transition.dat |
FAR-Ortho Intersection.dat |
FAR to Ortho Tee Intersection.dat |
Ortho to FAR Tee Intersection.dat |
45_Degree_Street_4x2_Curve.dat |
90_Degree_Street_2x2_Curve.dat |
90_Degree_Street_4x4_Curve.dat |
Avenues_To_FAAVE_Short_Curve.dat |
Avenues_FAAVE_Straight.dat |
本MODを使用し舗装を施す場合は、あらかじめパズルピースを設置する箇所が平らになるように整地してから設置してください。
平らではない場所に設置し舗装すると、どちらの舗装パターンを使用しても下記スクリーンショットのように正しく舗装されません。
MODの仕様上回避不可な現象のためご了承願います。
When you pave using this MOD, please install after leveling so that the part in which puzzle piece is installed beforehand may become even.
If it installs in the place which is not even and paves, whichever it uses a pavement pattern, it will not be correctly paved like the following screen shot.
Please understand the situation for the phenomenon for which evasion of MOD on specification is improper.
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当作品を利用する場合、ご自身の責任でご使用下さい。
当作品を使用することにより生じたいかなる損害にも一切保証を致しませんのでご了承下さい。
また当作品の再配布は行わないようお願いします。
When you use this work, please use it on the responsibility for an own one.
Since I do not offer a guarantee at all to the becoming damage, either, please understand whether he would like to produce by using this work.
Moreover, please do not perform redistribution of this work.
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Sidewalk Props & Sidewalk type T21 Files by moonlinght
OneWayRoad T21 Files by Magneto
本MOD作成のため、ファイルを提供していただきありがとうございます。
Thank you for having a file offered for this MOD creation.
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